II Krakowski Festiwal Mini Piłki Siatkowej Dziewcząt i Chłopców

kliknij, aby powiększyć

2-3 marca 2019 roku
(2 marca – rozgrywki chłopców, 3 marca – rozgrywki dziewcząt)

ZASADY UCZESTNICTWA

Zawody przeznaczone są dla dziewcząt i chłopców z roczników: 2006, 2007, 2008 i młodszych
(odpowiednio w kategoriach – „czwórki”, „trójki”, „dwójki”)

W zawodach mogą wystartować  zespoły, które potwierdzą swój udział  do dnia 15 lutego 2019 r.
(Uwaga: zgłoszenia wyłącznie drogą mailową na Karcie Zgłoszenia).
Każda Szkoła (Klub) może zgłosić maksymalnie:
dwa zespoły dziewcząt i dwa zespoły chłopców w kategorii „dwójek”
dwa zespoły dziewcząt i dwa zespoły chłopców w kategorii „trójek”
po jednym zespole dziewcząt i chłopców w kategorii „czwórek”.
Skład zespołu stanowią:
„dwójki” 2 zawodników i 1 rezerwowy
„trójki” 3 zawodników i 1 rezerwowy
„czwórki” 4 zawodników i 2 rezerwowych.

Struktura rozgrywek:
„dwójki” – 16 zespołów,
„trójki” – 16 zespołów,
„czwórki” – 8 zespołów.

Miejsce rozgrywek:
„dwójki”, „trójki”  – Hala Sportowa ZSOS nr 2, os. Teatralne 35
„czwórki” –  Hala Sportowa SA PSP, os Zgody 13b.

Zawody rozgrywane będą w oparciu o  przepisy PZPS.
(Uwaga: Organizator nie udostępnia piłek na rozgrzewki)

Koszt uczestnictwa w zawodach:
wpisowe:  „dwójki” 40 zł od jednego zespołu, „trójki” 50 zł od jednego zespołu, „czwórki” 60 zł od jednego zespołu
wyżywienie (obiad) – 15 zł od osoby płatne przelewem na konto:

UKS „Sparta Volleyball Kraków”
os. Teatralne 35, 31-948 Kraków
23 1090 2590 0000 0001 3544 1362

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Wszystkie obciążenia związane z wyżywieniem i noclegiem Organizator potwierdza (na życzenie Uczestnika zawodów) rachunkiem bądź fakturą (konieczne wcześniejsze info – Karta Zgłoszenia).
O przyjęciu do turnieju decyduje kolejność zgłoszeń (liczba Zespołów ograniczona).
Warunkiem zakwalifikowania Szkoły (Klubu) do Turnieju jest zgłoszenie i wpłata wpisowego (nr konta powyżej) – zakwalifikowanie do turnieju zostanie potwierdzone drogą mailową przez Organizatora.
W przypadku rezygnacji z turnieju (po 15.02) bardzo prosimy o bezzwłoczne powiadomienie koordynatora.

Nagrody i trofea: każdy uczestnik otrzyma okolicznościowy T-shirt, a każdy zespół – dyplom. Najlepsze zespoły w każdej kategorii otrzymają medale i  puchary.

KONTAKT (ZGŁOSZENIA)

(dziewczęta „dwójki”) Monika Sobol  mail: sobolmoni@gmail.com
(dziewczęta „trójki”) Magda Nowak  mail: nowak_magdalena@vp.pl
(dziewczęta „czwórki”)Krystian Bławat mail: krystus2@poczta.onet.pl

(chłopcy „dwójki”) Dorota Skowron  mail: dorota.skowron22@gmail.com
(chłopcy „trójki”)  Adam Buszydło  mail: abuszydlo@wp.pl
(chłopcy „czwórki”) Adam Fedorek  mail: Adamfedorek2@gmail.com

Do pobrania: Regulamin i informacja.